2013. október 31., csütörtök

Halogén

Láttam én a képeket neten, hogy Magyarországon már árulják a "Halogén" tököket (gondolom, mindenki ismeri már annak a zöldségesstandnak a fényképét, ahol ez igaziból ki is van írva),és hogy mindenki faragott már, meg ijesztő jelmezeket gyártott...stb, de valahogy nem éreztem, hogy bármilyen fronton is érintett lennék.

Rosseb se gondolta volna, hogy a németek bármilyen formában is érintettek lennének.

Szóval, besötétedett nálunk és onnantól kezdve 5 percenként csöngettek a gyerekek.
Jelmezben, édességet kérve (ha már kinyitottam az ajtót..).
Mivel nem készültem ugye, fél csomag gumicukorral gazdálkodtam.
Mindegyik kapott.
Egy szemet.
Nagyon nagyvonalú este volt.

Boldog Halloween-t mindenkinek!
(vagy ki tudja, mit kell ilyenkor kívánni)

2 megjegyzés:

  1. Nem vagyok hajlandó beállni a sorba- és szerencsére most még nem is kell itt még nem divat.

    VálaszTörlés
  2. Megértelek, persze. Miután megírtam ezt a bejegyzést, szembesültem vele, hogy ez az amerikai szokás milyen megosztó lett otthon. Mi itt egy elég mélyen vallásos környezetben élünk, a Mindenszentek, Halottak Napja fontos az embereknek. Nem éreztem bántónak, hogy 31-én 5-től 7-ig járkáltak ezek a beöltözött, vidám gyerekek. Boldogok voltak, hogy végre felvehették a kalózjelmezt:) Összefértek a dolgok egymással. Szóval, szerintem lehet ezt kulturáltan is csinálni, úgy, hogy senkit ne sértsen és zavarjon.

    VálaszTörlés