2013. október 24., csütörtök

Napjaim

Nehezen írok, mert vízhólyag van a tenyeremen. 
Nokedliszaggatástól, persze. Megint.
(Nagy szégyen ez egy olyan asszony lányaként, aki átlag családi ebédekre röhögve csinál 2 kiló lisztből nokedlit...Mert neki ez a legkönnyebb.)

Na, de írok egy kicsit a napjaimról.
Szívás mind.
Az történt, Margit..szóval, töredelmesen bevallom, nekünk csak egy kocsink van.
Amivel Férj jár dolgozni. 
Elég szélsőséges időpontokban teszi ezt, ezért nem sajátíthatjuk ki előle.
Így rám hárul a büszke feladat, hogy a Kicsi segítségével a Nagyot eljuttassam az oviba és aztán haza.
Plusz infók:
- a környékünkön elég nagy szintkülönbségek vannak a tájban
- az ovi 1 km-re van
- minden másnap esik az eső (Igen én vagyok az a feleség és anya, aki a babonára alapozva minden étkezésnél fényesre nyalja mindenki tányérját, csak azért, hogy másnap szép idő legyen.)
- a Kicsi nem együttműködő*

* A Kicsi olyan korszakát éli, hogy nem szívesen gyalogol. Ha teszi is, akkor is max. 10 percig, aztán cipelnem kell, de ez már nem könnyű. Logikus választás lenne a babakocsi, de Miss Öntudat legutóbb üvöltött, mint egy vadállat, amikor beültettem, az övét persze már nem tudtam bekapcsolni, 5 métert toltam és felállt, majd elkezdett kimászni, ekkor hátradöntöttem a kocsit, kétkerekeztünk még pár métert, aztán meg kellett állnom, mert kilendült a súlypontja és azt nem akartam, hogy fejre essen. Szóval, 22, nagyon látványos és hangzatos méteren toltam, aztán kiszállt.

Jelenleg a leginkább működő megoldás a bicikli. Annak a gyerekülésébe még be tudom kötni. Általában hagyja magát (kivéve ma, amikor üvöltött az oviig, ami kb. olyan élmény volt, mint egy tűzoltó bicikli...).
A Nagy pedig mellettünk kerekezik. 
Bukósisakban. 
Így legalább nem zavarom a közlekedését a hangommal.

Szóval, minden nap ajándék, mikor mindhárman épségben hazaérünk az oviból. 

Az út kritikus része a mi utcánk. Ami sajnos egy elég durva emelkedőből áll. Nincs egérút. 
(Furcsállottam is, hogy az oly precíz és praktikus németek erre a problémára még nem találtak megoldást. Aztán alaposabban körülnéztem. Az emelkedő járdáját csak mi használjuk. A többiek BMW-vel mennek fel. Gondolom, az  nem liheg, mire felérnek.) 
Ma kétszer toltam fel rajta a Kicsit a biciklimmel együtt, egyszer pedig a nyakamban hoztam fel (mert nem gyalogol).
Eléggé remeg mindenem.

A múltkoriban beszélgettünk is Férjjel a megoldásról, mert egyrészt már kurvára kivagyok a gyerekeknek lehetne kényelmesebb, másrészt meg gyalog a csapadék rossz dolog. Javasolta, hogy vegyünk egy kis kocsit (aztán el is ment és 5 órán keresztül nézegette a neten a kiskocsikat. Két héten keresztül minden nap.)

Aztán egy napon Férj hazajött, arcán sejtelmes mosollyal.
Mondta, hogy vett nekem valamit, kint van a garázsban.
Ünneplőbe öltöztettem a szívemet, nem bírtam levakarni a vigyorgást a fejemről.
Kimentem a garázsba, de a meglévő autónkon kívül mást nem láttam.
Visszamentem és jeleztem a problémát.
Azt mondta, hogy vigyem a slusszkulcsot, mert a hátsó ülésen van.
(szmárt?)
Ott volt.
Bevittem.
Mondta, hogy most nem futja még egy kocsira, de vett nekem egy
ESŐKABÁTOT!!!!
"Gumicsizmád meg már úgyis van."

8 megjegyzés:

  1. IMÁDOM Az Írásaidat!!! Kitartást és minden napra röhögést kívánok!!! Szeretettel:Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ági! Köszönöm az imádást és azt is, hogy leírtad:) Ha te is röhögsz néha, már volt értelme leírni a történeteimet:)

      Törlés
  2. Mindig könnyesre röhögöm magam a bejegyzéseiden, örülök, hogy rád találtam. Csodálatosan szórakoztató családod van!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, de szerintem minden kisgyerekes család szórakoztató. Főleg ha tudunk magunkon röhögni. Meg a Férjünkön. És a gyerekeinken (utóbbiakon csak titokban, mert ezek sértődékenyek, egyből bőgnek). Szóval, a lényeg: örülök, hogy itt vagy és olvasol:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó volt ezt olvasni, átélni tudom már kevésbé jó, nekem is 3 gyermekem van, a legkisebb még csak 10 hónapos, viszont nagy mákom van, 2 autónk van még! :) ja és csak egy szösszenet a mi kis életünkből: Az elsőszülött fiam sokáig nem volt hajlandó megkóstolni a hurkát, egyszer azzal jött haza az oviból: Anya,képzeld, kiderült hogy szeretem a hurkát! :) Zsuzsi

      Törlés
    2. :) Egyébként nálunk a hurka, a töltött káposzta és társaik "rizses hús" néven futnak, akkor megeszik :D Ja, és isten áldja a két autót!! (Ez a kétgyerekes dolog kihozta belőlem a pénzéhes rüfkét, aki mostanság csak a kocsira hajt :D

      Törlés
  4. Drága férj! Én is kaptam már hasonló jó ajándékot az enyémtől, hőn áhított epilátor helyett borotvát! (megj. az legalább Vénus volt, bár csak a betétek bele 5000 ft)
    ui. később lett epilátor is, de sosem használtam , mert fájt és el is ajándékoztam azóta, az én okos férjem biztosan tudta előre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még kell egy kis idő ahhoz, hogy megértsem az esőkabát szépségét (biciklin/gyalog hordva természetesen) a fűtött, zárt kocsihoz képest. De majd idővel biztosan kiderül, hogy jobb lett így :) Talán edzettebbek leszünk. Vagy az így megspórolt összegen szemérmetlenül meleg helyre megyünk nyaralni.Egyelőre csak találgatni tudok:)

      Törlés