2013. október 26., szombat

Vírus

A Kicsi elkapott valami durva vírust.
Az a neve, hogy "hiszti". 
Problémánként 30 perc nagyon hangos sírással jár, amikor is én nyugtatni próbálom, Férj értetlenül áll az események előtt, a Nagy pedig bemenekül valami zárható helyiségbe, mert nem bírja a zajt.

Ma a Kicsire a hisztis sírás akkor tört rá, amikor az Apukája nem volt hajlandó megenni a papírt, amit a szájába gyömöszölt.
Én kérek elnézést, amiért ilyen emberhez mentem hozzá.
Szóval, még tartott a sírás, mikor indulni készültünk valahová.
A Nagy és Férj már a garázsba menekültek "kiállunk a kocsival" címszóval.
Ekkor csöngettek.
A Kicsi elhallgatott.
A Szembeszomszédasszony és lánya jöttek.
Plüss állatokat hoztak ajándékba, ha elfogadjuk, nekik már nem kell. 
Elfogadjuk, persze, aranyosak, dánkesőn.
Mutattam a Kicsinek az új "lakókat", hogy nézze meg (vendégek ezalatt várakozóan mosolyogtak rá).
A Kicsi ekkor visszazökkent a szerepébe és sikítva folytatta a sírást.
Magyarul még lehet, hogy el tudtam volna nekik magyarázni.
Németül biztosan nem.
Elköszöntek és gyakorlatilag hazaszaladtak.

Bár még sohasem ittam, konyakra vágytam.
Végül persze nem ittam.
Vagyis nem konyakot.

7 megjegyzés:

  1. Szerintem igyál. Konyakot. Preventív jelleggel. A Kicsid vírusa fertőző, egyetlen ellenszere az alkohol. (A gyereknek ne adj, kár belé, ha elkapta a vírust, úgy is marad)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a regényekben a konyak elég jó választásnak szokott tűnni. Meg a szép nevű calvados is. Igazából viszont nem valami finomak

    VálaszTörlés
  3. Nincs nagy egyetértés a piálásban :) Vagy igyak csak jóízűt? Az az igazság, hogy sokat vagyok hármasban a gyerekekkel és nagyon nem merek italozni, mert még nem ismerem a német gyámügyi szabályozást. De a fenti eset után, amikor hazaértünk, közöltem a családdal, hogy "Anya most királylány lesz", csináltam magamnak papírkoronát és üvöltő zenére (szigorúan bakelit) táncoltam fél órát. Az sokat segített. Meg a sokkos állapotban lévő családtagjaim arcának a látványa is :D

    VálaszTörlés
  4. Jó itt kuncogni Veled (Veletek). : D

    VálaszTörlés
  5. Thea, remélem, van már koronád :) Ha nincs, szívesen csinálok egyet:)

    VálaszTörlés
  6. A helyzet az, hogy agyilag teljesen leamortizált a mai nap. Nem értem a koronát.
    De bármilyen (asszem) kézzel készült koronát örömmel fogadok (asszem).

    Lehet, nekem kellene az az ital.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az első hozzászólásomban említettem "anya magánbuliját", azt hittem, csatlakozni szeretnél. De már látom, hogy inkább a szeszre hajtasz :))

      Törlés