2013. november 7., csütörtök

Naprakész dolgok

Mivel én totál informatikai szerencsétlenség (egy igazi antitálentum) vagyok, a Húgom megrendezte a Hurka facebook oldalát.(köszi-köszi-köszi)
Szerintem azt ott sokan nem látták, ezért itt is megmutatom, melyik kép került profilba:




A képnek csak annyi története van, hogy a Nagy nyáron még bizonytalankodott a bicajjal és állandóan fognom kellett a kormányt, mikor közlekedtünk.
A harmadik kilométernél kezdtem unni a dolgot, úgyhogy elengedtem (mert igaziból így is tud biciklizni, csak pszichésen nem), amikor is annyira kiverte a hisztit, hogy a Kicsi megsajnálta, odament és fogta neki a kormányt.
Imádom őket.

Ma egyébként semmi extra nem történt.

A híresen lassan evő Nagy kérte, hogy tízóraira ne csomagoljak neki szendvicset, mert ő "nem olyan szendvicses kislány" és nem is tudja megenni a rendelkezésre álló idő alatt.
Kapott 2 mandarint és két pici kekszet (már szégyellem, hogy alig csomagolok neki kaját, remélem, nem hiszik, hogy eleszem előle, de ő kéri így).
Nagy siker volt: tízóraizás közben pont megpucolta a mandarint. Az egyiket. Aztán, mivel letelt az a 20 perc, amit kajálásra szántak, szépen visszacsomagolta a megpucolt mandarint a többi kajája mellé és mint aki jól végezte dolgát, elpakolt (és hazahozta).

A Kicsinek pedig levágtam a haját.
Nagyon cuki lett.
Apának is tetszik.
Csak ő azért megjegyezte, hogy egy kicsit Bundesligás.
Mondjuk milyen lenne itt, Bajorország közepén??
A gyerek nevében is megsértődtem, mert természetesen nem olyan.
Aztán még hozzátette, hogy mindegy milyen a haja a gyereknek, gyönyörűséges.
Ezt azért ennyivel nem lehet korrigálni...

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen gyerekem, aki kiköveteli a plusz uzsonnát mármint, hogy vihessen az iskolába és aztán hazahozza azt is és azt is amit a suliban kap így egyet elvisz és hármat hoz haza ( iskolai reggeli-uzsonna), talán az ebédből eszik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Mondjuk ez így gazdaságos :) A plusz adagot be lehet csomagolni Apának másnapra:) Egy kisgyerekes apuka - megfelelő kiképzés - mellett szerintem bármilyen maradékot/madárlátta dolgot szívesen elfogyaszt :D

      Törlés