2013. november 6., szerda

Jubileum

A Húgom azt mondta, hogy a 100. posztnál ünnepelni kell, mert az jó.
Amikor a 100. történt, kinéztem reggel az ablakon: nem szóltak a fanfárok és nem állt meg a világ.
Annyi történt csak, hogy kitartok egy naplóírás-szerűségben úgy, ahogy ezt eddig nem tettem.

Háromszor kezdtem el eddig naplót vezetni életemben ugyanis.
Minden alkalommal akkor, amikor nagyon összevesztünk Férjjel.
Hogy kiírhassam magamból, hogy ez egy milyen-szemét-ember-jobbat-érdemlek-nagyon-szerencsétlen-vagyok  stb. Mindez öt feldúlt, könnyáztatta oldalon.
A naplókezdemények mind 2 (azaz kettő) bejegyzésből álltak.
A második már az volt, hogy kibékültünk, minden oké, szeretjük egymást.
És soha több bejegyzés.

A gyerekekről is elkezdtem írni minden kis momentumot, mert én aztán tuti nem fogok emlékezni túl sok részletre a gyerekkorukból.
Ezek is befulladtak.
Sebaj, kitaláltam már ezt a helyzetet majd hogyan orvosolom.
Ha valaki megkérdezi, mikor kezdett el mászni/járni/beszélni..stb. valamelyik gyerekem, akkor előbb cselesen visszakérdezek és én 2 hónappal kevesebbet mondok az övénél.
Az anyák így szokták.
A gyerekek első szavait meg csak kikreatívkodom valahogy.
Az első szava? (Ami először eszembe jut.)


Szóval, nagy teljesítmény magamtól, hogy már 100 posztot írtam. 
Vagyis ez a 106. 
(Vagyis a 103. igazi, mert van 3 üres, amiket nem tudok kitörölni.)

Köszönöm mindenkinek, aki olvas.
Ennek a nagy teljesítménynek csak akkor van értelme, ha az aki itt jár, néha-néha elmosolyodik vagy netán röhög egyet.
A bejegyzéseket Férjen tesztelem. Ő szigorú ellenőr, legfeljebb halványan mosolyog. (Már megfigyeltem, csak akkor röhög, ha azt olvassa valahol, hogy "fingás". Ezért tervezem, hogy írok majd ebben a témakörben is. A kedvéért. Szerelemből :)

Szóval.
Egy nagyon egyszerű bejegyzést írtam, amiből mindenki számára ki fog derülni, hogy milyen a jó zene.
Ha eddig azt hittük, ez szubjektív dolog, most kiderül, hogy tévedtünk.

Férj a zenekarával Villánykövesden zenélt egy étteremben, farsangi mulatságon.
A rendezvény a felnőtteké volt, egy gyermek volt jelen: nevezetesen a tulaj kisfia, aki valamiféle karton szuperhősnek öltözött be, olyan karral, ami többfunkciós gyilkológépben végződött: fűrész, puska, kés...stb. (Kb. mint a svájci bicska, nagyban, kartonból.)
A fiúcska egy darabig elrohangált a rendezvényen, aztán kezdte elunni magát.
Odament a zenekarhoz és ezt kérdezte a Férjemtől:
"-Tudnának valami olyan zenét játszani, amire jól lehet lőni meg vágni?"

(tudtak, persze)


8 megjegyzés:

  1. :DDD
    szerelemből bármiről lehet írni

    :)) legfeljebb nem posztolod be:)))

    ez a zenekaros annyira jóóóóóóóóóóóó

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a kitartásodhoz!
    Abba ne hagyd -remekül szórakozom!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a blogolás terápiának is jó :) Meg néha önigazolásnak, másoké, hogy nem csak én vagyok hülye, szerencsétlen, stb... Persze emléknek is jó!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is szép dolog száz posztot írni, pláne százhatot! A három üreset persze fel is töltheted szöveggel utólag, pld. beleírhatod, hogy MOST kezdett el beszélni/olvasni/bilibe pisilni/dolgozni (tetszés szerint) a Kicsi vagy a Nagy (vagy a Férj vagy te) - és mutogathatod büszkén, hogy lám-lám, már akkor is, pedig milyen régi bejegyzés :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek, jó, hogy itt vagytok! (martine, az ötleted zseniális, köszi, így lesz :) A Húgom szavaival élve: "meglepően sok a pozitív komment" :) Mondtam is Férjnek, hogy kezdek attól félni, hogy egyik napról a másikra megszűnnek a röhögnivaló dolgok. Aztán a Bölcs Férfi rávilágított, hogy amitől ennyire tartunk (és ennyire koncentrálunk), az biztosan be fog következni. Úgyhogy jelentem, én most már csak arra koncentrálok, hogy jövő nyárra NEHOGY megdöbbentően szexi bombanő legyek :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igazán szívesen adok ötleteket - de persze, nem akarom, hogy azt higgye bárki is, én is így járok el saját, időrendjét tekintve tökéletesen feddhetetlen blogomban :D

      A bombanőséget erősen valószínűsíti a hegyen való folytonos fel-le mászkálás, úgyhogy jogos a koncentrált ellenkezés :)

      Törlés
    2. Neeeeeeeeeeem, persze, hogy nem gondoltam, hogy tapasztalatból beszélsz az időrendi variálásról :DD

      Igen, a sok lejtőzés miatt már egy feszes seggű, huszonéves kiscsajnak kellene lennem, de sajnos nagyon jól értek a kalóriapótláshoz. Lesz is majd egy olyan pólóm, hogy I LOVE KELT TÉSZTA. (ha jobban belegondolok, lehet, hogy inkább gatya kéne. a fenekén lenne a felirat. magyarázatként.)

      Törlés