2013. november 12., kedd

8 eurós veszteség

Nos, hol is kezdjem.
A Programot én szerveztem, persze. 
A helyieket én szoktam. 
(Apa csak csodálatosan fantasztikus programokat szervez, pl. reptér-látogatás pilótafülkébe üléssel.)

Elöljáróban két dolog.
1. Férj nem egy "cicás fiú". (Én se vagyok oda a macskákért, de ez mellékes.)
2. Minden a Nagy hibája.

Szóval, azt találtam ki, hogy szombaton kitakarítanék.
A változatosság kedvéért most gyerekek nélkül, hogy látszódjon is, amit csináltam.
Tudom, nagyok az igényeim.
Apának mondtam, hogy 2 órát pesztrálja házon kívül a kölyköket.
Erre szerveztem a Programot nekik. 
Macskakiállítás.
Így leírva, első hallásra ártalmatlannak tűnik, semmi rossz nincs benne.
Ezt jó előre meg is beszéltük, minden rendben volt.

Szombat reggelre az volt a koncepció, hogy elmegyünk együtt a boltba családilag (mert..hm..Apa nem megy a két gyerekkel többé hármasban boltba..volt egy megrázó élménye szegénynek.). Utána engem hazavisznek, ők meg eltűznek otthonról. 

Szóval, a Nagy hibája minden, mert nagyon durván rátört az "öltözködős-korszak". Folyton azon gondolkozik, hogy holnap/Karácsonykor/a szülinapján/1 óra múlva mit fog felvenni. Szombat reggel is pörgős szoknyába vágta magát. A Kicsi sem szeretett volna lemaradni, úgyhogy őt is ki kellett csinosítanom (igen, még nincs 2 éves és TUD sírni a szoknyáért). Apa is jóképűre öltözött fel. Én meg egyszerűen nem akartam, hogy azt higgyék, hogy "Itt jön az a jóképű Apuka a gyönyörű kislányaival meg a totál lepattant feleségével."
Szóval, én is kicsíptem magam szépen.
(Ha valaki elvesztette volna a fonalat: még mindig a helyi boltba indultunk.)
A bevásárlás viszonylag zökkenőmentes volt (mintha két rohangáló kecskét vezettünk volna póráz nélkül).

Aztán hazahoztak.

Nem nagyon volt kedvem levenni a szép ruhámat és a kiseggesedett macinacimban nekiállni felnyalni a lakást.
Férj is aduászos-duruzsolósra vette a figurát:
Aduász1: "olyan csinos vagy, nagyon tetszel, gyere el velünk"
Aduász2: "Legalább néha együtt lehetne a család"
Aduász3: "Délután majd segítek kitakarítani"
Velük mentem persze, mivel senki nem ordított a fejemben, hogy CSAPDA!!!!!

Már parkolóhelyet is alig találtunk.
Itt lehetett volna gyanús. De nem.
A bejáratnál kiderült, hogy belépős a műsor, de csak a felnőtteknek.
Igen erős volt a gondolat, hogy beküldjük a gyerekeket kettesben. Ingyen.   
Én csak attól féltem, hogy büdös lesz.
Nem volt.

Nehéz szavakkal leírni az élményt.
Nos, ezek a macskák tisztábbak voltak mint egy átlagovis.
Vagy átlagfelnőtt.

Kis családunk így nézett ki a kiállításon:
1 darab, sokkos állapotban lévő, üveges szemmel, gépiesen mozgó apa, aki mintha azt mormolgatta volna, hogy "hova került", hogy "mit lehetne ezekkel a macskákkal csinálni" és valami érthetetlen okból engem hibáztatott, amiért ott voltunk
1 darab anya (én), aki szörnyülködve nézte a padlószőnyeges ketrecben lévő, baldachinos ágyban fekvő, hellokittys cuccokkal játszó macskákat és arra gondolt, hogy az ő igazi, falusi, jó értelemben vett paraszt felmenője, Jóskapapa fel se tudná fogni azt, amit itt lát.
2 darab kiskorú, akik rohangálnak macskától macskáig és hangosan üvöltenek, hogy NÉZD, ANYA, MACSKA!!!! vagy "ANYA! NYÁÚÚÚÚ!" (Jó bevallom, volt egy macska, ahol a Kicsi megtévedt a mintázata miatt és azt üvöltözte, hogy HA-HÓÓÓ,  jelezve, hogy tigrist látunk...)

(Legalább ők örültek.)

Végezetül, megmutatom, mennyi a havi bérleti díjunk:

 (Ennek az ára. Mondjuk, ezen is elférnénk mind a négyen :)



Ketrecek tetején fotómontázs a kis lakóról:  







ANYAAAA! NYÁÚÚÚÚÚ!
(szuper, kicsim)

 





4 megjegyzés:

  1. Én rajongok a valódi macskákért (viszont egyáltalán nem szeretek takarítani) úgyhogy számomra a programválasztásotok magától értetődő :) De nem szoktam kiállított macskákat nézni, mert van saját macskánk és a macskakiállítás tényleg elég abszurd látvány (és szerintem többnyire nem is macskák vannak a ketrecben, hanem valami génmanipulált Pompom)

    VálaszTörlés
  2. És tényleg segített délután takarítani? Amúgy mi is szeretjük a macskákat, általában van is kettő.

    VálaszTörlés
  3. A macskákkal nincs nagy gond, de ez a kiállítás sajnos számomra egy kicsit beteg volt, mert a gazdik súlyos összegeket költöttek az ő kis cicusukra. Ilyenkor azt gondolom, hogy lenne annak a pénznek jobb helye is (de lehet, hogy idealista vagyok).A "génmanipulált Pompom" nagyon találó, szerintem védesd le :) Nekem mindről a macskafogós Miszter Dzsovánni Gáttó jutott eszembe :D Segített-e Férj takarítani? Hát, igaziból nem, mert nem érintett meg takarító eszközöket, viszont az udvaron szórakoztatta a gyerekeket. Jól is csinálta, a Kicsi csak háromszor jött be és gyalogolt át gumicsizmával a felmosáson :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Magyarországon feltalált dolgokat tapasztalataim szerint inkább külföldön érdemes levédetni - de ebből mi lenne? Dzsénmanipulált? A Kicsid ezen a képen úgy néz ki, mint ahogy az én lányom nézett ki kétéves kora körül :)

      Törlés