2013. február 16., szombat

Üdvözlet!

Átlagos, hétköznapi ember vagyok. Csak velem mindig történik valami. Vagyis mindig találok valamit a napban, amitől jobb kedvem lesz. Vékony a mezsgye azok között a dolgok között, amiktől menten felrobbanunk/agyvérzést kapunk és azok között amin muszáj röhögni. Az is lehet, hogy a két kategória azonos, csak más szemszögből.

Voltam kollégista. Hárman laktunk egy szobában. 3 szobához (=9 fő) tartozott egy fürdőszoba. Az egyik félév elején, a beköltözéstől számítva 2 hétig minden este hideg vízzel zuhanyoztam. Ezt alkalmanként megvitattam a többiekkel is és arra jutottunk, hogy mivel minden este én fekszem le utoljára, biztos elfogy a meleg víz. Aztán két hét után egy délután került sor a tisztálkodásomra. Akkor is hideg vízzel, szokás szerint. A többiek persze gyanakodni kezdtek, hiszen előttem-utánam, mindenkinek jutott meleg víz. Miután lemodelleztem nekik, mit csinálok a fürdőben, fulladoztak a röhögéstől. Engem ugyanis így meg tudott zavarni az, hogy a meleg vizes csapon volt a kék jelzés...

Így lett volna szabályos (de nem így volt):


Forrás: http://www.argep.hu/popup.asp?pid=176706181&pnr=10001&foto=1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése