2017. május 17., szerda

15 perc a tavaszi szünetből

Néha a felnőttek is csetelnek.
Akkor is, ha van pénz a telefonjukon.
Szereplők: Apa és Anya (azaz Férj és én)
(én kezdem)



- Én épp egy kézitükröt keresek.

- ?

- Hogy fel tudjak mászni a létrára.


- ??
- Hogy kiszedjem a csatornából


- ???
- A hátsó udvar kulcsát


- ????
- Amit a görkoris Szindi (=a Nagy- a szerk.megj.) dobott fel..


- mi van?????
- Látod, én így gondoskodom rólad. 
Megóvlak az agyvérzéstől.


- Akkor most írd le a sztorit, mert nem értek egy kukkot se.

- Nem értem, mit nem értesz. 
Indultunk ki az udvarra,
 de én még előtte elmentem WC-re (28 másodpercre). 
Közben a gyerekek kivitték a hátsó udvar kulcsát, 
hogy nyissam ki nekik és be tudjanak menni a kutyákhoz. 
Mire kiértem, a kulcs fel volt dobódva (senki által nyilván) a csatornába.
Azért kellett a tükör, mert a létra tetejéről sem láttam bele a csatornába. 
Aztán leszedtem. 
Ennyi.


- Értem. Egy baj van a sztorival.
- Mi a baj a sztorival?


- Hogy már százszor elmondtam neked is és nekik is
hogy a gyerekek felügyelet nélkül nem mehetnek az istállóba.
Sok ott a drót, szög stb.,
tudod, milyen szeles a Nagy, még valami baja lesz.

- Mért mentek volna az istállóba? (nem mentek).


- Mert a hátsó udvar kulcs az istállóban volt.
- Mért, annak ott az állandó helye??


- Igen, bent az ablakban.
 - ööö.. ezt tuti nem onnan hozták. 
Ennyi idő alatt oda nem tudtak bemenni.


- Értem.

- Akkor ez nem is a hátsó udvar kulcs volt, ugye?


- Akkor nem.

- Rossz helyről hozták a lúzerek...


- Nagyon úgy tűnik.
Akkor további jó szórakozást nektek!
(kilépett. röhögni)
- Köszi!
(kilépett. rendelni)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése