2013. augusztus 12., hétfő

A számok világa

A napokban ünnepeltem a szülinapomat.

A 25. volt az utolsó olyan, amit szívesen ünnepeltem/ünnepeltettem. Akkor (ahogy a korábbi években mindig) szóltak a fanfárok, szülihét volt (vagy inkább szülihónap), mindenki tudta, "kinek szól a dal" (az is, aki nem akarta..) stb.

Idén 32 lettem. 

A hétköznapokon nem parázom túl az életkoromat, de ez a 32 sz*r szám, na.

A Legjobb Barátnőmmel ezen sopánkodtunk a telefonban. Aztán negyvenkettedik érvként még azt is megbeszéltük, hogy a 32 még azért is sz*r, mert prímszám.

Matek tagozatra jártam gimiben. Mentségemre szóljon, hogy csak 2 évig.

2 megjegyzés:

  1. A 41 az prímszám? Ha már két évig matektagozatra jártál, elárulhatnád nekem. Ha igen, akkor beláthatod, van aki még nálad is pocsékabb helyzetben van.:(

    VálaszTörlés
  2. Szerintem prím. De fentiek alapján, nem engem kellene kérdezned.Lehet, hogy holnapra kiderül, hogy van egy csomó osztója:)A pocsékságot rosszul méred: pl. ha nekem 41 éves koromra eggyel több gyerekem lesz, akkor tényleg az vagy:D (nem lesz, nyugi:)

    VálaszTörlés