2019. június 12., szerda

Bobóország

A mai Nagy és Vidám Reggeli Készülődésünk Közepette (mások vidámak. pl. Férj. én kifejezetten nem vagyok vidám.sőt. morgok is. jó sokat.) a Kicsi felém fordult és ezt kérdezte:
- Anya, hol van Bobóország? Az egyik osztálytársam azt mondta, Bobóországban volt nyaralni a szüleivel.
- Úgy emlékszem, hogy Bobóország az egyik hotelben van. Így hívják a gyerekrészleget.
- Tényleg? - kérdezte kicsit kétkedő hangon. A testvérei is elcsodálkoztak a válaszon.
Én pedig büszkén elcsodálkoztam magamon: lám-lám, ilyen egy tájékozott anya: mindenre tudja a választ. Amíg arra vártam, hogy mindenki jól rám csodálkozzon, visszapillantottam az asztalhoz, ahol a gyerekek rendkívül belassult (mondhatnám szokásos) állapotukban majszolták a reggelijüket és láttam, hogy valószínűleg még mindig ezen a Bobóországos-hoteles sztorin kattognak, mert nem volt nekik túl hihető.
Ekkor jelent meg Apa fényes mosollyal az arcán:
- Anya rosszul tudja, Bobóország nem ott van. Én tudom, hogy hol van. 
Na, erre már én is bután néztem.
- Voltunk ott Anyával. 
- Tényleg és pontosan hol van? - kérdeztem én.
- Horvátország felett, Szlovéniánál. Mindjárt meg is mutatom. 
Ekkor kiment.
Bevallom, elkezdett érdekelni, hogy ezt hogy oldja meg.
A gyerekek viszont izgatottan várták, hogy Apa visszatérjen a Bizonyítékkal.
Jelen pillanatban ugyanis az ő sztorija hitelesebbnek tűnt, mint az enyém. 
(Amelyik ugye az igaz volt.)
Kisvártatva megjelent Apa és egy térképet lobogtatott a kezében:
- Látjátok, mindjárt meg is mutatom! Itt van:




Berajzolta.
Neki hisznek.
#köszgyerekek



1 megjegyzés:

  1. Inkább hisznek a saját szemüknek, mint az elvont és teljesen hihetetlennek tűnő valóságnak. Szerintem logikus gyerekgondolkodás. Nálunk is mindent megkérdeznek tőlem is, és az anyjuktól is. Ha nem egyforma a válasz, a nekik szimpatikusabbat könyvelik be hiteles infónak.... :)

    VálaszTörlés