2013. augusztus 19., hétfő

Lyukak

A minap 2 órán  keresztül ültem a fogorvosnál tátott szájjal.
Úgy tudom, vannak olyan szakmák, ahol az ilyen "képességért" zsíros kis szerződést ajánlanak, vagy legalábbis pénzt.
Sokat.
Ez nem az a hely volt, így én fizettem. 
Sokat.
A részleteket nem taglalnám, három fogamat csinálták meg. 
(Annyira el voltam érzéstelenítve, hogy öblítés közben spriccelt a - szerintem csukott - számból a víz, de tehetetlen voltam.)
Az egyik esztétikai jellegű beavatkozás volt. Szép lett. 
A fogorvos és a fogászat egyszemélyes (kéretlen) marketing-stábjává neveztem ki magam: boldog boldogtalannak ajánlgattam őket.
Majd kb. 7 órával a kezelés után úgy döntöttem, eszek valamit.
A rántott cukkini nem a világ legkeményebb étele.
Legalábbis mi nem sóderbe panírozzuk.
Viszont az esztétikailag beavatkozott fogam letört az első harapásnál.
Elég rejtett helyen van a törött fog: elöl, fent.
Ha egyáltalán nem nyitom ki a szám, nem feltűnő.
(ugrott a zsíros szerződés:(
Az incidens után Férjet lebeszéltem az azonnali megtorlásról, elszopogattam még egy szelet cukkinit és lefeküdtem aludni.
Jobb, ha az ilyen napok hamar véget érnek.

8 megjegyzés:

  1. Ugye nem baj, ha ezen nem nevetek!

    VálaszTörlés
  2. 5(10) év múlva, ha újra elmegyek fogorvoshoz és megcsináltatom azt, ami letört, majd könnyebb szívvel nevetünk ezen a "régi butaságon":)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhm, így marad? Jó, magam sem gyakorlok egyetlen fogdokival sem kebelbaráti viszonyt, már az iszony miatt is, de csak visszamégy korrigáltatni!
      Vagy, öhm, nem?

      Törlés
  3. Viccelsz? Persze, hogy így marad! Mekkora sztár az az anyuka, aki egyszerre 3 szál spagettit tud beszívni csukott szájjal? Madonna csak egyet tud:D

    VálaszTörlés
  4. Viccelek. Persze, hogy megcsináltatom hamarosan. Nem olyan feltűnő egyébként (igazából 1 spagettit se tudnék beletuszkolni, de még egy kicsit szomorkodom miatta.Majd utána.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Becsüllek! Ha velem történik, rohanok és még az ágyból is kiverem a dokit, csak hozza rendbe. Azonnal!

      Törlés
  5. Csak vigyázz, nehogy egyszer összefuss Férjjel:) Ugyanerre a módszerre esküszik. Nekem is többször elmondta:)

    VálaszTörlés
  6. Nem vagyok fogorvos, így nem félek tőle! ;-)

    VálaszTörlés