2013. december 29., vasárnap

Nem értenek meg...

Van egy nagyon avas vicc, nem tudom pontosan a szövegét, de szerintem mindenki hallotta már. 
A tartalma annyi, hogy a feleség bevásárlólistát ír a férjnek, aki a boltban veszi észre, hogy a szemüvegét otthon felejtette. Sebaj, sikerül mindent kisilabizálnia, de az legalsó tétellel egyáltalán nem boldogul. Egy dekoratív eladócsajt kér meg arra, hogy olvassa fel neki azt, aki elpirulva a fülébe súgja, hogy "Szeretlek, Drágám". 

Ennek kicsit torz verzióját szoktuk Férjjel játszani: ha valamelyikünk listát ír a másiknak, mindig van rajta egy-két kakukktojás (pl. dm-es listánál 4 szál csípős parasztkolbász, sima boltinál pipamocsok, hentesnél 1 Fender márkájú basszusgitár..stb). 
A listának csak a fantázia szabhat határt. 
Nálunk nem teszi. 
Ezek nem olyan poénok, amiktől csapkodja az ember a hasát röhögésében, hanem max. mosolyog egyet a boltban azon, hogy a másik már megint milyen lökött volt.

Karácsony előtt a Húgomék még a boltokat járták és neki küldtem egy utolsó utáni listát sms-ben néhány elengedhetetlenül szükséges dologról, amik élelmiszer boltból kellenek. 
Nutella, porcukor, gesztenye massza.
És gondoltam megtréfálom őket, így odaírtam azt is a végére, hogy
TOKASZALONNA.
Hogy ne értsék félre, utána zárójelben azt is, hogy "(muhahaha)".
Így próbáltam utalni arra, hogy tréfának szánom.

Nem húzom a történetet.
Fél kg tokaszalonnát vásároltak.
A poén-kört, amire az egész lista épült, egyáltalán nem értették meg.
Csak hajtogatták, hogy "dehát odaírtad a listára".
Apu melléjük állt, mondta, hogy ő is hozott volna.

Biztos bennem van a hiba, de már attól is sírva röhögök, ha magam elé képzelem, ahogy a szépséges, aranyhajú Húgom TOKASZALONNÁT kér a pultnál...

Szerencsére Férj megért.

Szerintetek? :)

6 megjegyzés:

  1. és muhahát nem vittek? sehol nem is kerestek? (amúgy meg miért ne vásárolhatna egy aranyhajú húg tokaszalonnát???? még jelmeznek is jó)

    VálaszTörlés
  2. hát húgodat elképzelve tokaszalonna vásárlás közben... nem találok szavakat :D Mondjuk így vizsgaidőszak közepette nem annyira meglepő, hogy elhagyta valahol a humorát :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, a muhahát én is hiányoltam...Boldog (nevetésben gazdag) új évet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  4. csúnya vicc volt élelmiszerboltból tokaszalonnát, mondjuk a karácsonyfaárustól poénosabb lett volna

    hasonló jókat az ÚJ ÉV-re, boldogságos egészséges nevetős szépeségest

    VálaszTörlés
  5. Csak most értem ide, és igen én is a muhahát hiányoltam:)
    Amúgy jó poén, csaj gyanús, hogy nálunk sem lenne az, hanem csak simán azt gondolná, hogy rondán írok és csak nem tudja kiolvasni az orbitális hülyeséget, így még esetleg haragudna is.... .

    VálaszTörlés
  6. A muhahára rákérdeztem. Azt nem vettek. (Vagy nem merik bevallani :D ) Szerintem egyébként annyira beléjük ivódott ez az egész ügy, hogy én már írhatok nekik listákat, tuti nem fognak bevásárolni :)

    VálaszTörlés