2013. december 27., péntek

Utazós zene

A Nagyszüleim mindig messze laktak tőlünk (vagy mi tőlük?), így sok utazással telt a gyermekkorom.
Róttuk a kilométereket a sárga, majd bordó Daciával és mindig üvöltött a zene a magnóból.
Fehér kazettákról.

Sok számot utáltam meg ekkor.

Például Stevie Wonder: I Just Called című számát.

Férj gyakran szívat ezzel, mert mindkét zenekarával szokták ezt a számot játszani és nem röstelli mindig nekem küldeni a "dácsiás utazások" emlékére.

Azt csak a napokban tudta meg, hogy gyerekkoromban (kb. 31 éves koromig) úgy értettem, hogy a szám címe egy fiatalember, bizonyos ÁDZSESZKÓ nevét viseli. (az angol környezetet is meg tudtam magyarázni: ÁDZSESZKÓ, YOU SAY: I LOVE YOU..)

Mivel a hagyományokat nem szeretném megtörni, és a gyerekeim sem maradhatnak ilyen élmények nélkül, ezzel a remek nótával kívánnék Boldog Szülinapot (ma 2 éves!) az én Drága Kicsi Lányomnak és köszönöm, hogy van nekünk és ilyen eszméletlenül szeretnivaló:)




8 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot a Kicsinek, bár elég csúnya dolog ilyen közel szülni karácsonyhoz :)...én is szenya voltam, január 2. a legnagyobb lányom :)...sok rokon fel sem köszönti szülinapján, hanem csak karácsonykor úgy adják oda az ajándékot,h szülinapodra is :(....nagy genyák...
    azt h miket hallunk ki az angol szövegből :) nekem a magyar is sok néha....kb 35 évesen világosított fel az uram,h Hakapeszimaki= Ha kap, eszi maki...nekem csak egy halandzsaszó volt addig :)
    Boldog karácsonyt nektek is, várom újabb kalandjaitokat, ha nem is kommentelek, mindennap az első blog vagy, amire rákattintok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, ez a 27-e nem túl szerencsés, de már nem tudtam bent tartani :D ..Szegénynek senki nem akart enni a tortájából (én igen).
      Jó, hogy itt vagy és olvasol:)
      Ja, biztos, hogy a Férjed jól tudja? Szerintem Hakapeszi maki...

      Törlés
  2. ja még azt akartam,h nekem Katona Klári mérgezésem van a gyerekkori skodázásokból kifolyólag :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))Majd egyszer kiadok egy CD-t, "Gyermekkori sérelmeink" címmel :) Addig is "Legyen ünnep" Nálatok :)

      Törlés
  3. A baj az, hogy nem tudom, hogy kell lájkolni, megosztani az írásaidat :( A Kicsinek nagyon boldog életet, Isten éltesse szülinapja alkalmából. A karácsonyi "duplaajándék" hiányát (ami persze nem dupla, maximum nagyobb, ha szerencséd van) pedig nálam jobban senki nem érti meg..De ne aggódjatok, ez a sóvárgás az első 30 életév után elmúlik (mert feladja a reményt) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lájkolni vagy megosztani csak a facebookon lehet, ott is fenn vannak az írások. Persze én se értek hozzá, kérdezd a Húgomat vagy a Nővéredet:)
      Ó, igen, mindig gondolok Rád a 26-ai szülinapod miatt...Örülj neki, hogy nem vagy Eugénia, vagy Éva...

      Törlés
  4. Ó, Te Jó Ég!! Sikerült hozzászólni! 38 percembe telt, de S-I-K-E-R-Ü-L-T!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon Büszke vagyok Rád! Nem csoda, hogy barátnők vagyunk :) (Örülök, hogy sikerült!)

    VálaszTörlés