2013. szeptember 14., szombat

Térkép

A térkép nem barát.
Tájékozódási képességem térkép alapján (vagy anélkül) nem létezik.
Családi legendák zengenek rólam ez ügyben.
Vállalom.

Csak egy lányt ismerek, aki rajong a térképért. 
(Sajnos mindössze egy videót találtam róla a youtube-on, amit valószínűleg még a normandiai partraszállás előtt készítettek.)

Dora, a felfedező.
De mivel ő teljesen elmebeteg, nem számít.

Férj szerint, aki Budapesten (4 évi ott-lakás után) nem tudja minden pillanatban megmondani, hogy merre van a Duna, az szerencsétlen. Ezt most nem kommentálnám a magam vonatozásában.

Az autós tájékozódásban segítséget nyújthatna a GPS, de sajnos nem teszi.
Maradjunk annyiban, hogy a "következő lehetőség a lekanyarodáshoz" nekem és a GPS-nek nem ugyanott van (nekem 8 km-rel távolabb).

Nekem a vezetésnél Anyukám segít, ő az én házi GPS-em:
"Itt sorolj át, mert 7 km múlva abból a sávból kell lekanyarodni."
"Á, már nem érdemes megelőzni azt a traktort, ami 4 km/h-val megy előttünk. 10 km múlva úgyis lekanyarodunk."
"Nyugodtan parkolj le itt, ahol tudsz. Majd gyalogolunk 5 km-t az üzlet bejáratáig."

Végül Apukámnak csak annyit üzennék, hogy "Nem, ha valahova EGYSZER elmegyek, nem találok haza segítség nélkül." 
Szerintem az a fura, aki igen.

5 megjegyzés:

  1. A GPS egy hülye picsa, és én jobban tudom, de bélám mégis NEKI HISZ :(

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, de ismerős.. :D Én GPS segítségével tudok a leggyorsabban eltévedni :))

    VálaszTörlés
  3. Mi egyszer anyukámmal és az egyik húgommal térkép nélkül gyalog, az én irányításommal vesztük el a Pilisben. A rendőrök komolyan azt hitték apánk tett velünk vmit.. Körmök leszakadtak, kulancsok betelepültek. Itthon utólag összeszámolva 12-szer tértünk le a helyes útról.. Még azon a nyáron a nagyi Lepencére akart vinni strandra, de csak annyit mondott: a Pilisbe megyünk. Mindannyian sikoltva tiltakoztunk h oda soha többet!!!:... Évekig nem tudtam róla beszélni, én azóta sem jártam arra. De bárhova odatalálok és vissza térkép nélkül, új képességem fejlődött az élmény hatására...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú-R-I-S-T-E-N!!!Ez szörnyű! Ha ez az ára a "hazatalálási készségnek", akkor inkább bolyongok tovább...

      Törlés