2013. szeptember 11., szerda

Divat

A lányos anyák között szerintem létezik egy ki nem mondott szabály: ne vitatkozz a gyerekkel ruházkodásról!

Annyi stresszfaktor van egy napban, ez tényleg nem az a terület, amin érdemes veszekedni.

Pörgős ruhát húzol a gondosan összeállított szettedre? Húzzál! Szoknyát akarsz felvenni? Vegyél, itt van hozzá a harisnya! A pink, cicás pólódat akarod felhúzni? Akkor kivasalom. Nem túlzás ez a tiara? Nem? Akkor jó. Szerintem nem kell mindig komplett particuccba vágnod magad, mikor bekapcsolom a zenét...Ja, szerinted igen? Akkor csináld!

Arra azért odafigyelek, hogy az évszaknak megfeleljen a ruha (vagy az alatta/felette lévő), de egyébként azt gondolom, hogy ha lányosan akar öltözködni, tegye.

A tegnapi eset azonban még engem is megdöbbentett.
A Nagy (minden előzmény nélkül) sírva jött oda hozzám. 
(Úristen!!Talán rájött, hogy Micimackó agyát kiműtötték egy autóbalesetben szerzett sérülés miatt!!!)
- Mi a baj, Kicsim?
- Anya.....hüpp-hüpp.... a kopogós cipő, amit vettél nekem...hüpp-hüpp..
- Igen, mi van vele? Szorítja a lábadat?
- Nem...hüpp-hüpp...csak nem tetszik a színe...
- Ó, miért, neked milyen színben tetszene?
- Pinkben vagy rózsaszínben....hüpp
- Hát, ez tényleg fekete, de olyan szép masni van rajta és külön pánt van a bokádon. Igazi nagylányos! Nagyon szép!
- .....de, Anya!...hüpp....Rá se bírok nézni...

A Nagynak megígértem, hogy feltesszük a fekete kopogóst az ebay-re és ha sikerül eladnunk, akkor helyette kaphat egy pinket vagy rózsaszínt.
Férjnek pedig könyörögtem, hogy mostantól legyünk alkoholisták, vagy legalább szedjünk valami kedély-javító gyógyszert, mert szerintem ez időről-időre csak rosszabb lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése