2013. szeptember 20., péntek

Sütögetek

Fonott kalácsot sütöttem.
Nem először.
Nem szokott vele gond lenni.
Most is csak annyi baki történt, hogy "kelesztés" címén totál elterült a tepsiben.
Egyneművé vált és a "fonott" jelző megszűnt.
Nem hívtam fel rá a család figyelmét.
Gondoltam, majd szétvágom nekik úgy, hogy ne legyen feltűnő.
Csak a Nagy kezdett el ordítani:
-Anya! De jó! Sütöttél pizzát? Ehetek belőle egy szeletet?
-...

Fényképpel nem égetem magam.

De van, akik igen.
Ők.


Magányos lúzernek lenni rossz.

4 megjegyzés:

  1. Jaj ez nagyon ismerős szitu! Többször sütöttem amőbát kalács helyett, de az íze azért mindig jó volt :) A képek fantasztikusak, széppé tetted a reggelemet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szép lett a reggeled:D Magunkon röhögni jó, de másokon még jobb:D

      Törlés
  2. Egyszer 6 deka margarin helyett 60 dekát tettem a pizzába. (Grammos mérleg, dekagrammos recept és egy érdekes film a tévében.) Anyám elvitte nagyanyámékhoz, a tyúkoknak. De nagyanyám nem merte odaadni nekik, inkább elásta a kertben. Arrafele pizzaalakban kirohadt a fű.

    VálaszTörlés