2013. november 25., hétfő

Hangulat

Nálunk már nagyon hideg van.
Ez bennem természetes folyamatokat indít be: kreatívkodhatnékom van, sütisüthetnékem és titokban Karácsonyrakészülhetnékem.
Férjnek nincs.
Szerinte novemberben ezt még nem kell túllihegni (szerinte mondjuk amúgy sem).

Egyik este arra gondoltam, megmutatom neki, miről is beszélek.
Azt akartam, hogy amikor belép a lakásba, varázsolódjon el.
(Végülis ez sikerült.)

Szóval, elkezdtem kreatívkodni még a gyerekekkel.
Pillanatok alatt sikerült olyan felfordulást csinálni, hogy az időközben megfürdetett, alváshoz készülődő gyerekeimnek egy másik asztalnál az ágyban kellett vacsorázniuk.
Az este tervszerűen haladt: gyerekek elaludtak (kivéve a Kicsit, aki még másfél óráig szórakoztatott azzal, hogy többször meztelenre vetkőzött és röhögött a nagy poénon...)
A Hangulathoz, amit meg akartam teremteni, meleg és otthon-illat is kapcsolódik.
Már régóta akartam almában dióval kevert mézet sütni (fahéjjal a tetején), most tökéletesnek mutatkozott minden hozzá. 
Hmmmm...ez lesz ám az illat.
Öntöttem magamnak egy pohár bort (mert elfelejtettem hogy ez 1. meggybor 2. hónapok óta egy korty alkoholt sem ittam).
És folytattam a festegetést szeretettel telt szívvel.

Eltelt kb. 2 óra és megérkezett Férj.

Benyitott és nem volt boldog.
(Élhetetlen...)

Sajnos másnap rekonstruáltuk a történteket.

Elmondta, mit tapasztalt, amikor hazaért.

Benyitott az ajtón. 
Meleg volt és büdös (igen, sajnos kifolyt a méz és ráégett a tepsi aljára..)
Kaja sehol (a kifolyt mézessel készültem...).
Feleség ittasan vigyorog a felvázolt problémákon (ezt cáfolnám.)
Közelebb hajolva borszaga van (Apu meggybora a hibás, nem én).
Meghitt hangulatot teremt, hogy az étkezőasztalon rengeteg WC-papír guriga van (legjobb dekor-alapanyag)
Feleség épp most ragasztózta oda az alkarját az asztalhoz. Ragasztópisztollyal. Legalább a saját pulcsijában lenne. (ööö...fáztam...)
És végül Férj azt is sérelmezte, hogy kellett egyet befelé üvöltenie, mert nem akarta a gyerekeket felébreszteni, viszont nagy mennyiségű, göcsörtös gyöngybe lépett bele (most mit mondjak erre? hordjál papucsot!)

Ezek után lezuhanyozott és lefeküdt aludni.

Majd legközelebb talán ő is átérzi az otthon-hangulatot. 
Ha elég nyitott lesz rá :D



3 megjegyzés:

  1. Hihetetlen közömbösség! Pedig annyi mindent megtettél érte.

    VálaszTörlés
  2. Én sem értem:I) Talán ha iszik ő is egy kis meggybort még mielőtt hazaért volna...

    VálaszTörlés