2014. április 16., szerda

Megmondom, miért...

Rájöttem, hogy miért írják rá a folyékony ragasztóra (is), hogy "szembe ne kerüljön".

Valószínűleg a gyártók találkoztak már a Naggyal.

Ma békésen dekorkodtam velük (igen, megint nekiálltam a két kiskorúval. De már nincsenek nagyszabású terveim, hogy alkossunk valami gyönyörűt és maradandót. Inkább mindenki érezze jól magát a saját szintjén és utána ne csak felgyújtással lehessen rendbe hozni a helyszínt. Mióta így lejjebb adtam az igényeimet, azóta sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok.).
Aztán egyszer csak kiabál a Nagy, hogy menjek oda gyorsan.
Karnyújtásnyira ültem, így "odarohantam".
Nem szépítem, kreatívkodás közben az egyik szemén a fél szempillasorát felragasztotta a szemhéjára.
Eddig soha nem láttam ilyet.
Szóval, a bajt elhárítottuk, nem lett semmi gond.
Majd feldolgozom, hogy ilyen tényleg van.


1 megjegyzés: