2014. április 1., kedd

Ebéd a bolondok házában. Nálunk.

Ma hármasban ebédeltünk a kislányaimmal.
Idillien hangzik, ugye?
A gyakorlatban ez úgy zajlott, hogy folyamatosan ugráltattak valamiért/leették magukat/innivalót kértek/oda kellett vinnem valami plüssállatot, hogy nézze miközben esznek...szóval az én ebédem érintetlenül hűlt ki.
Mikor kimosdattam mindenkit, közöltem, hogy akkor most én is megebédelnék.
Szépen megmelegítettem az ételt és leültem enni. 
A Kicsi úgy érezte, hogy ő a továbbiakban kizárólag az ebédlőasztal alatt érezheti jól magát.
Be is mászott kis barátaival (a Cicával és a Babával) és eljátszott.
Közben hatalmasakat pukizott és a kedve is megjött a kakiláshoz.
Ez még mindig az alatt az asztal alatt történt, ahol ebédeltem.
Semmi gond,előfordul.
Ennyi azért nem tud eltántorítani a nyugodt kajálástól.
A Nagy közben átöltözött.
Napközben többször is megteszi, szokásos.
Közben vadul fényezte magát a tükör előtt:
 "Olyan gyönyörű vagyok, mint egy hercegnő! Nem, én vagyok a hercegnő! Hívjatok csak hercegnőnek! Ugye milyen szép vagyok?"
(A Kicsi - amikor épp nem az asztal alatt kakil - mindig "segít" testvérének az öltözésben: ő az élő szobainas, akire remekül rá lehet aggatni tárolás céljából a ruhákat.)
A Nagynak ekkor beugrott, hogy ha már ilyen jól néz ki (az önbizalmát kizárólag az apjától örökölte. Nekem egész eddigi életemben összesen nem volt annyi, mint neki másfél perc alatt.), kapcsoljak be zenét és akkor tud táncolni.
Megtagadtam. 
Az asztal alól feltörő budiszag ellenére folytattam az étkezést.
Mindenesetre hozott egy csörgőt és egy mikrofont.
Erre a hírre a Kicsi is kimászott az asztal alól és elkezdett csörgőzni.
A mikrofont én kaptam.
A Nagy hozott magának gitárt (ez egy fa, gitár alakú képkeret,amin BASSZUSGITÁROZNI  szokott. és sokat szleppel. ha ez mond valakinek valamit.).
Nos, mivel végeztem az ebéddel, szívesen elénekeltem a mikrofonba az ABBÁ-tól a Mamma Miát.
Mindenki tette a dolgát: a Kicsi csörgőzött, a Nagy basszusgitározott.
Aztán véget ért az ebéd.

Ha valaki ezek után azon gondolkodik, hogy mért nem élek még tudatmódosító szereken...
...annak csak annyit mondanék,hogy azért, mert én vagyok a Királynő.



100 Folk Celsius: Az ebéd


10 megjegyzés:

  1. :D még úgy is vicces, hogy gőzöm sincs róla, mi az a szleppelés (?) - ráadásul a helyesírás ellenőrzőm sem ismeri a szót

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ez nem így normális? Nálunk is évekig hasonlóan zajlott az ebéd, ha többen vagyunk az csak azzal más, hogy Gy. eszi meg a sok sok maradékot, addig nem is szed magának, míg azt meg nem ette.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudok a kérdésre felelni. szerintem így normális. és nincs remény :D

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Beütöttem a googleba hogyaszonyga: szleppel. Ne röhögj, ezt dobta ki.
    "... fretlessen világzenét szleppel a rockbandában Sex Pistols pólóban Burzsoá Nyugdíjasokat üvöltve..."
    még jobban összezavarodtam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. többszöri elolvasás után sem tudom felfogni. próbálkoztam a klasszikus "mit állítunk?"-elemzéssel, de úgy se megy :)

      Törlés
    2. Nem rossz a gondolatmenet, mert azt állítjuk, hogy szleppel, csak így sem derül ki, hogy mi is az, és tovább bonyolítja, hogy a fretlesen-re milyen kérdés a helyes az elemzésnél: hogyan? milyen? hol? :)
      Addig kerestem ám, amig találtam rendes videot.

      Törlés
    3. Örülök, hogy tudtam valami értelmes kutatnivalóval szolgálni :) Mondjuk azért jobb ezt is tudni, nem? Fura lenne nélküle. Bármilyen társalgásban felmerülhet :)

      Törlés
    4. Kétség kívül hozzátettél az életemhez. Én köszönöm.

      Törlés
  5. :))) Lehet, hogy ezt a szleppelést csak én használom így magyarosítva :) Angolul "slap". Ha meg akarjátok tudni,hogy néz ki, akkor itt egy videó: https://www.youtube.com/watch?v=z33-yHdmPVE. Ha a laikus zenészfeleség véleménye érdekel: jobb hüvelykujjal tépkedik a húrokat.ennyi az egész. (remélem, Férj nem olvassa ezt, különben összeomlik a sok szakszerű, de teljesen hiábavaló magyarázata miatt, amiket az évek során rám fecsérelt:))

    VálaszTörlés